2013. június 7., péntek

Tonhalfasírt fetával

Újabb megúszós vacsora :-) pedig semmi fárasztó konyhai művelet nem történt tegnap, csak a fogzás megteszi a magáét az élethez való hozzáállásomhoz. Na de annyi baj legyen, így legalább megszületnek ezek az 5 perc munka + sütő étkezések, amik jól fognak jönni majd munka közben is (mintha a gyed az szórakozás lenne, persze!). Mindegy, ez volt, sütöttem hozzá fagyasztott bolti tócsnit (nem vagyok született feleség, szerencsére), meg tettem mellé friss rukkolát  krémes balzsamecettel (mekkora találmány!). Azért a bolti sült krumplit nem volt képem lefotózni:-).

Hozzávalók:
egy nagy doboz tonhalkonzerv
100 gramm fetasajt (cserélhető mozzarellára, vagy bármilyen sajtra, ki is maradhat)
1 egész tojás
só, bors
egy kis csokor aprított zöldpetrezselyem
egy marék zsemlemorzsa (vagy főtt krumpli szétnyomva)

A tonhalat villával széttörtem, és a többi hozzávalóval (kézzel) összegyúrtam, majd a muffinsütőt kibéleltem papírral (6 darab lett belőle) és beleegyengettem igazságosan szétosztva a masszát, a tetejére zsemlemorzsát hintettem és megspricceltem egy leheletnyi olívaolajjal. 200 fokos sütőben 15-20 perc alatt kész (mikor a teteje már aranysárga, akkor jó).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése