2013. június 24., hétfő

Kókuszpuding

Múlt héten Szepy tanácsára ezt a nagyon egyszerű, de mutatós és nagyon finom pudingot csináltam meg. Nagy sikert arattam vele, úgyhogy ezúton is köszönöm. Nyáron gyümölcsökkel tuti, télen meg csoki a párja. Rögtön dupla adagot csináltam, teljesen indokolt volt. Nagyon nehéz abbahagyni!

Hozzávalók:
800 ml kókusztej  (2 konzerv)
70 gramm étkezési keményítő
100 gramm kókuszreszelék
80 gramm kristálycukor

Az összes hozzávalót elkeverjük, majd sűrű pudinggá főzzük és tetszés szerinti poharakba adagoljuk. Ki is lehet borítani (hidegen, ekkor vizezett formába tegyük), nekem most így tetszett. Hűtőben pihentessük tálalás előtt!
Eperlekvárral és gyümölcsökkel díszítettem, a lekvár nagyon jót tett neki.  Paleo diétába is tökéletes, a cukrot helyettesítsük akkor.
Legközelebb talán kevesebb keményítővel készítem, így is elég sűrű lett.

Szőke Virág Judy képei

4 megjegyzés: