2013. július 24., szerda

Zöld rakott palacsinta- blogkóstoló 10.

A sorsoláson 4 gyerek blogját kaptam. Örültem is neki, már olvasgattam régebben is, meg különben is van 3 húgom, szóval fogalmam is van a 4 gyerekes életről :-) Nehéz volt választani, most tegnapelőtt is csak valami vacsorát kerestem, aztán beugrott, hogy ezer éve nem volt palacsinta, így a címke felhőben rákattintottam és már is elémtárult egy kiváló ötlet :). De a legeslegjobban a nyelvezet tetszik, annyira jó, hogy "megtakarítjuk" a spenótot, és az abszolút nyertes, a labdapecsenye (fasírt)!! Nálam semmi sem volt a palacsinta mellé felszolgálva, így is laktató és finom volt, ráadásul gyorsan elkészült, szóval bekerül a recepttáramba, köszi!!

 Hozzávalók:
10 db palacsinta (eredetileg 14, de nekem nagy a palacsintasütőm)
500 gramm spenót (friss, vagy fagyasztott)
100 gramm juhtúró
5-6 evőkanál tejföl
100 gramm krémsajt
2 gerezd fokhagyma

bors
szerecsendió

A spenótot vajon megfuttattam, beleraktam 2 gerezd fokhagymát (ez eredetileg nem volt benne), sóval és borssal ízesítettem, majd belekevertem a juhtúrót és 2 evőkanál tejfölt, majd addig főztem, míg a nedvesség nagy része el nem párolgott.
A krémsajtot a többi tejföllel elkevertem, sóval, borssal és szerecsendióval ízesítettem.
A palacsintákat rétegeztem, először a spenótos réteg jött, majd egy krémsajtos réteg következett, amíg a hozzávalók el nem fogytak.
Hűtőben várta a vacsorát. Így lehet szépen szeletelni, természetesen meg kell melegíteni előtte.


2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy találtál hasznosíthatót, no meg a "duma" is olykor üdítően hat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csináltam ám kenyeret is a blogodról! A szöveg nagyon tetszik, tényleg élvezet olvasni :)

      Törlés