2013. április 8., hétfő

Nem vagyok elvarázsolva.....

Ma megvettem a Sütivarázs című újságot. Mert a GoodFood kiadója csinálja, ami ugye garancia. A saját Facebook oldalán reklámozza, és különben is sütni a legjobb, szükségem van színes magazinokra az újabb csodák miatt, inspirációt kapni, satöbbi. Meg nehogy már ne legyen meg az ezredik konyhás újság is.

Nagyot csalódtam. Engem a hozzá csomagolt szilikon muffinformák nem hatottak meg, nem ezért akartam az újságot. A gyönyörű borító mögött azonban alig van tartalom. 695.- forintos bevezető áron 9 recepthez juthatunk (a világ legjobb süteményeit ígéri), és egy igen fontos cikket arról, hogy hogyan kell a szilikon formákban sütni.

Háááát...a képek nagyon profik és szépek. Azonban a kilenc recept (ami valójában csak 8, mert a St. Honoré-tortáról 2 bőrt húz le) nagyon alap dolgokat mutat be, van benne karácsonyi mézes süti áprilisban, és kész leveles tésztából készülő remekmű. Ami persze nem baj, de egy leveles tésztát összedobni nem akkora csoda, talán le is lehetett volna írni az ügymenetet.

Látom, hogy ez egy lefordított kiadvány, ami a maga kötöttségeit adja is. De az újság kívülről nem azt sugallta, ami benne van. Vagy túl sokat vártam el. Mindenesetre én nem fogok 30.000.- forintért szilikonformákat és (egyébként tényleg profi és gyönyörű) fotókat venni. 

Marad a net nézelődésre (és a szokásos bevált újságocskáim). Ha meg valami technológia kell, hát előveszem a cukrásztankönyvem, vagy megnézem a desszert.eu fázisfotós oldalain :-).

5 megjegyzés:

  1. Jó kis kritika, küldd el nekik is. Nem bántó, és nagyon építő jellegű.

    VálaszTörlés
  2. Nem látom értelmét. Fordítás, így nem lehet változtatni. És valószínűleg így is el lehet adni. Én nem veszek többet, de ez csak az én véleményem.

    VálaszTörlés
  3. Nekem adhatod a szilikon formákat:) amúgy jó írás:D

    VálaszTörlés